Sivustolla käytetään verkkokaupassa oleellisia sekä kolmannen osapuolten evästeitä. Kolmannen osapuolten evästeitä käytetään tilastojen keräämiseen sekä kävijän käyttäytymisen seurantaan, minkä avulla voimme parantaa käyttäjäkokemusta.
Viestintä palveluna! Snuup laajentaa palvelutarjontaansa syvempään viestinnän tukeen yrityskumppanin avulla. Tavoitteena on parantaa asiakkaiden viestintää asiaan perehtyneen ammattilaisen avulla. Yritysviestinnän parantaminen tulee olemaan osa VuokraCMO-palvelua.
Jarkko ”Alaston viestijä” Ambrusin, aloittaa Snuupin tiimissä viestinnän kehittämisen kumppanina. Auttajana Jarkko on pohdiskeleva ajatusten herättäjä, joka sanoo asiat suoraan ja tarjoaa ratkaisuehdotuksia niin asiakas- ja markkinointiviestintään kuin yhtiöiden sisäiseenkin viestintään. Jarkko kannustaa asiakkaitaan tavoitteelliseen viestintään. Hänen mielestään viestintää pitää tehdä suunnitelmallisesti ja sitoa se mitattaviin tavoitteisiin.
- Jarkon kanssa ajatukset myyvästä sisällöstä klikkasivat sillä tasolla, että halusimme Jarkon omaan tiimiimme. Kumppaniajattelu antaa mahdollisuuden tarjota entistä laajempaa ja syvällisempää apua yritysten viestintäasioihin. Jarkko on meidän kirsikkamme VuokraCMO-palvelun kakkuun, kertoo Snuupin operatiivinen johtaja Tiina Salminen.
Viestintävahvistin Oy — oikeanlainen viestintä tuo tehokkuutta ja tuloksia
Älä viesti kuin idiootti, viesti alastomasti! Että mitä? Jokainen meistä asettuu viestiessämme vastaanottajien arvioitavaksi, siis alastomaksi yleisön edessä. Näin lukee Jarkon omilla kotisivuilla. Jarkko, mitä tämä tarkoittaa?
- Alaston viestintä tarkoittaa sitä, että heitämme henkiset pikkutakit ja muut meidän persoonastamme etäännyttävät asiat nurkkaan ja alamme viestiä entistä avoimemmin, luontevammin ja rehellisemmin. Riisumme viestintämme alastomaksi turhasta munkkilatinasta ja jargonista. Aitous ja empatia ovat kasvavia trendejä ja tulevaisuuden menestyvän viestijän kulmakiviä. Ihminen ostaa aina ihmiseltä — tämä pätee myös viestintään.