Asiakastarinassa: Hoitolinja 2000

Porin keskustassa toimiva Hoitolinja 2000 tarjoaa asiakkailleen unohtumattomia ja monipuolisia hemmotteluhetkiä. Kiireinen kauneushoitola kaipasi apua sosiaalisen median ylläpitoon ja päätyivät Snuupin palveluihin.

Pieni asiakas on yhtä tärkeä kuin isompikin. Asiakas, jonka pienelle budjetille ei naurettu, vaan jota pyritään auttamaan parhaamme mukaan - resurssien rajoissa. Tässä on kiteytettynä yksi tärkeimmistä arvoista, minkä takia yhteistyö on jatkunut tiiviisti vuodesta 2018 lähtien.

Hoitolinja 2000:n omistaja Jenni Silfver otti Snuuppiin yhteyttä alun perin Porin Yrittäjien mentorointipalvelun kautta. Tuolloin Jenni kaipasi someosaajaa, jolla on ymmärrystä ja taitoa sosiaalisen median markkinointiin.

- Ennen kuin ehdin tapaamaan Snuupin Tiinaa kasvotusten, puhelinkeskustelun aikana syntyi jo päätös siitä, että Snuupin palvelut ovat juuri sitä, mitä Hoitolinja 2000 kaipaa. Nykypäivänä somessakin pitää kuitenkin jollain tavalla näkyä, Jenni tuumaa.


Asiakkaita sosiaalisesta mediasta

Kun itsellä ei ole aikaa eikä mielenkiintoa saatikka taitoa hyppysissä, on mahtavaa, kun on mahdollista ulkoistaa tällainen toiminta sille, joka osaa.

- On tullut paljon uusia ideoita ja ajatuksia, joita voidaan tehdä sekä kokeilla, jolloin itse ei tarvitse ajatella yhtään ylimääräistä. On hienoa kuulla myös asiakkailta kehuja siitä, miten somessa näymme ja moni on tullut ihan varta vasten ostoksille, kun on nähnyt mainoksen, joko Facebookissa tai Instagramissa, Jenni summaa kokemuksia.

Hoitolinjan ja Snuupin saumaton yhteistyö jatkuu edelleen samalla tahdilla, sillä Hoitolinjan päässä ei somea paljoa seurata, paitsi tietysti ohimennen sivusilmällä.

- Onpahan yksi murhe vähemmän. Me Hoitolinjassa huolehditaan meidän asiakkaiden ulkonäöstä ja Snuup pitää huolta meidän yrityksemme ulkonäöstä tuolla verkkomaailmassa, Jenni naurahtaa.

Snuupilla Hoitolinjan asiakkuudesta vastaa Jasmiini Peuramäki, jolle Hoitolinja oli ensimmäinen oma asiakas. Terveyteen, hyvinvointiin ja jaksamiseen syvästi perehtynyt Jassu on omiaan tuomaan somen lisäarvoa Hoitolinjalle.

- On hienoa, että saan käyttää omaa luovuuttani ja Hoitolinjan naiset ovat täysillä mukana. Molemmin puolin tehdään ne asiat, missä ollaan hyviä ja näin saadaan kaikkia miellyttävä lopputulos. Pieni budjetti tuo omat haasteensa, mutta antaa taas toisaalta hurjasti energiaa ja mahdollisuuksia kehittyä itsekin tehokkaammaksi, Jassu summaa.



Varaa oma hemmotteluhetkesi tai käy ostoksilla: Hoitolinja 2000 kotisivut >>