Asiakastarinassa: Plusprint

Ekologisen ja monipuolisen painotalo Plusprintin kasvutavoitteet ja -odotukset ovat kovia. Lue, miten Snuup auttaa Plusprintiä toteuttamaan nämä tavoitteet!

<p>Kuvassa Plusprintin toimitusjohtaja Jari Kuivalainen.</p>

Kuvassa Plusprintin toimitusjohtaja Jari Kuivalainen.

Kun kasvua haetaan aktiivisesti, on myynnin prosessien oltava sellaisessa kunnossa, etteivät resurssit kärsi. Ekologinen painotalo Plusprint on tunnettu loistavasta ja nopeasta asiakaspalvelusta, mikä itsessään asetti myynninedistämisen kumppanin valinnalle tiettyjä ehtoja.

Myyntiin kaivattiin kumppania, jolla on tietotaitoa uusasiakashankinnasta, digitalisoinnista ja markkinoinnin automaatioista.

- Olemme käyttäneet Snuupin palveluja muutaman kuukauden ja tulokset ovat vakuuttavia. Olemme saaneet kymmeniä uusia asiakaskontakteja, joista osasta on ehtinyt jo kehittyä asiakassuhteita, kertoo Plusprintin toimitusjohtaja Jari Kuivalainen.


Liidiohjauksesta automaatioihin

Plusprintin kotisivut ovat erittäin suosittu tilausfoorumi. Tarjouspyynnön voi jättää suoraan tuotteiden alta, tai pyytää vaikkapa katalogia nähtäväksi. Eri toiminnoista haluttiin saada yhtenevä kokonaisuus, joka tukee uusasiakashankintaa ja kasvutavoitteita.

- Käytössämme on Snuupin kontaktointipalvelu sekä Vinen markkinoinnin automaatio. Snuup-tiimimme ammattitaidon avulla olemme onnistuneet luomaan aivan uuden tulokulman asiakashankintaan ja kuumien liidien keräämiseen. Parasta on, että Snuupin toiminta sopii erinomaisesti arvoihimme, joihin kuuluu muun muassa palvelun korkea taso, summaa Plusprintin osakas Tommi Laaksonen.

Yhteistyön tulevaisuus näyttää positiviiselta. Snuupille Plusprintin asiakkuus on tuonut eteen kokonaisuuden, jossa palveluidemme parhaat puolet pääsevät esiin.

- Plusprintin kanssa työskentely on mielenkiintoista. Olemme päässeet toteuttamaan kokonaisuutta, jossa jokainen palikka tukee toistaan. Tämä on ns. ihanteellinen tilanne, jossa pääsemme todella näyttämään kyntemme. Molemmat ovat sitoutuneet yhteisiin tavoitteisiin, tekemisen molemminpuoliseen kehittämiseen ja tekeminen on hauskaa, kertoo Snuupin osakas ja Plusprintin asiakkuudesta vastaava Tiina Salminen.


Linkkejä:

Ekologiset printtituotteet: Plusprint >>

Vine markkinoinnin automaatio: Vinen sivuille >>