Asiakastarinassa: Talent Center

Talent Center on henkilöstöpalvelualan yritys, joka on erikoistunut ylempien toimihenkilöiden ja johdon suorahakuihin ja headhuntingiin. Lue, miten Snuup auttaa Talent Centeriä kovassa kilpailussa!

Myös vuokratyövoimaa välittävä Talent Center kokeili perinteisiä buukkausalan yrityksiä ennen Snuupin asiakkuutta. Henkilöstökuvioista lähtenyt keskustelu johti yhteistyön aloittamiseen.

- Buukkaus on yleisesti henkilöstöalalla käytetty toimintatapa uusasiakashankinnassa. Kontaktointi on tehokasta, kun kohderyhmä on yhdessä buukkaajan kanssa määritelty ja aikaa säästyy tuottaviin töihin. Olemme käyttäneet buukkipalveluita aiemminkin, mutta peruutusprosentti oli kova. Vaihdoimme Snuupille, koska heidän lähestymistapansa on erilainen. Tapaamisten laatu on noussut, koordinaattorimme eivät käy enää turhilla tapaamisilla eikä peruutuksia enää juurikaan ole, Talent Centerin toimitusjohtaja Jari Nokkonen kertoo.

Tasaista tekemistä ja laadukkaita tapaamisia koko toimialueelle

Kun yhteistyötä on kestänyt tarpeeksi kauan, kontaktointi voi ottaa enemmän vastuuta kausivaihteluiden kytköksistä soitettaviin toimialoihin. Nopea reagointi soitettavaan materiaaliin vaikuttaa tapaamisten laatuun. Yhteistyö sujuu saumattomasti molemminpuolisen kommunikoinnin ansiosta.

- Yhteistyö sujuu vaivatta - Snuupilla meillä on kaksi kontaktoijaa, jotka ovat itseohjautuvia. Snuupin Tiina on kouluttanut omaa henkilökuntaamme kontaktoinnissa, mikä täydentää yhteistyötä. Olemme tyytyväisiä myös siihen, että asiakasvastaavamme reagoi tilanteisiin nopeasti. Hän tietää mitä haluamme ja toimii sen mukaan pitäen silmällä myös kokonaiskuvaa toimialueillamme Satakunnassa ja Pirkanmaalla, Jari summaa.

Talent Centerillä yksi ja sama henkilö vastaa aina rekrytointiprosessista alusta loppuun saakka, mikä on yksi yhteinen tekijä Talent Centerin ja Snuupin välillä. Myös Snuupilla jokaisella asiakkaalla on oma asiakasvastaava, jonka kanssa päivittäiset asiat voi hoitaa suoraan.


Mahdollisuudet vaikka mihin

Snuupilla Talent Centerin asiakkuudesta vastaa Tiina Salminen. Asiakkuudelle on osoitettu oma kontaktoija, joka virtaviivaistaa kommunikaatiota. Kaikki tietävät missä mennään ja mitä tehdään milloinkin. Pieniä laajennuksia, kuten sisällöntuottoa ja soittovalmennusta, on lisätty tarpeen tullen palvelukokonaisuuteen.


- Talent Center on todella monipuolinen talo ja ihmiset ovat rautaisia ammattilaisia. Odotan innolla millaisiin yhteisiin kuvioihin Talent Centerin kanssa päästään myös jatkossa, luottamus kun on molemminpuolista. Voimme myös ylpeydellä kertoa, että olemme ulkoistaneet HR-puolemme Talent Centerin käsiin. Homma sujuu heillä kuin tanssi ja työntekijöistämme pidetään huolta, Tiina kehuu.


Tarvetta laadukkaalle henkilöstölle? Lue lisää Talent Centeristä.