Asiakastarinassa: Kitom

Kitom tuottaa laadukkaita videoita niin yrityksien sisäiseen kuin ulkoiseenkin käyttöön. Lue, miten Snuup tuottaa Kitomille asiakastapaamisia - ja mitä asiakkaat sanoivat buukkaajasta!

Monipuolisia videoita kuvaava, visuaalisesti moderni lahtelainen Kitom kaipasi apua asiakastapaamisten saamiseen, ja päätyikin Snuupille suosittelun kautta. Valintaan vaikutti myös hinta ja ammattimaisuus.

- En koe olevani kovin myyntihenkinen yrittäjä. Kaipasin uusasiakashankintaan ammattinäkökulmaa ja päädyin selailemaan buukkausta tekeviä yrityksiä. Tuttu yrittäjä käyttää itse buukkausta, ja kokemukset olivat hyviä, kertoo Kitomin yrittäjä Kimmo Ylä-Mononen.

- Snuupilla oli käytettävissä pilotti, jonka avulla buukkausta pystyi kokeilemaan minimaalisin riskein. Tulokset olivat hyviä ja siitä se sitten lähtikin, Kimmo jatkaa.



Palautetta asiakkaalta buukkaajasta
​​​​​​​

<p>Kimmo Ylä-Mononen, Kitom</p>

Kimmo Ylä-Mononen, Kitom

Kimmolle asiakkaan mukaan meneminen ja tietynlainen rentous työssä on tärkeää, mikä pitää heijastua myös buukkauksessa. Hän onkin kysynyt parilta asiakkaalta, jonne Snuup buukkasi tapaamisen - miten meni?

- Halusin tietää millaisen kuvan buukkaaja minusta ja yrityksestäni antaa, joten kysyin parilta asiakkaalta. Molemmat sanoivat, että todella hyvä, ei liian myyvä ja tarpeeksi keskusteleva ja rento, Kimmo kehuu.

Snuupilla Kitomin buukkauksia ja asiakkuutta hoitaa Jasmiini Peuramäki. Kitom oli yksi Jassun ensimmäisistä omista asiakkaista.

- Kitomin keissi on todella mielenkiintoinen, varsinkin niiden asiakkaiden kanssa, joissa videoille olisi oikeasti tarvetta. Voi olla, että viimeisin video on tehty VHS:lle, ja uusia ideoita kaivataan. Kimmon kanssa saumaton yhteistyö on sujunut rennosti ja erittäin mukavasti - Kimmo on hyvä tyyppi, voisi jopa sanoa, että "ihan huikee jätkä"! Jassu nauraa.


​​​​​​​Isoja asiakkuuksia

Kitom tuottaa visuaalisesti mielenkiintoisia videoita, oli kyseessä sitten mainos tai vaikkapa yritysesittely. Moderni ote liikkuvan kuvan tekemiseen näkyy myös buukkauksissa.

Kun buukkaus on joustavaa, voidaan myös isompia kaloja jututtaa enemmän. Isommissa yrityksissä päätöksenteko saattaa olla hyvinkin hidasta, jolloin Snuupin laskutusmalli pääsee oikeuksiinsa. Mitään ei kiirehditä tai ylimyydä, vain sen takia, että muuten jää "kinkku ostamatta". Jassu onkin onnistunut saamaan mm. kansainvälisen konsernin tapaamisen, jonne Kimmo teki kaupat - ja lisää on tulossa.

Kitom on muutenkin poikkeuksellisen moderni yritys. Kimmo ilmoittaa mm. hinnat kotisivuillaan, mitä ei kovin monella videon tuottaja tee. Palveluihin kuuluu mm. matkailu- ja markkinointivideot, lyhyet someklipit, promootiovideot ja paljon muuta.

Käy kurkkaamassa Kitomin sivut, ja anna Kimmon toteuttaa ideanne videoiksi.

Kitom kotisivut >>


Lue myös Jassun tarina!
​​​​​​​

Jasmiini " Jassu" Peuramäki on Snuupin buukkaaja, liidigeneraattori ja markkinakartoittaja.

Kolmessa kuukaudessa tähtibuukkaajaksi

Jasmiini, eli Jassu, aloitti Snuupilla joulukuussa 2018. Kokemusta puhelintyöstä hänellä oli nolla, mutta asenne ja motivaatio täysi sata. Kolmen kuukauden kuluttua toimistolla istui nainen, jolle sateli kiitoksia asiakkailta. Miten hän sen teki?

Lue lisää