Markkinakartoitukset: Liidigenerointi ja buukkaus

Erikoisalaamme on markkinoiden kartoitus eli kohderyhmän tarpeen selvittäminen. Halutessasi varaamme myös tapaamisajan niihin asiakkaisiin, jotka tarvitsevat palveluitasi. Miksi tyytyisit vain varattuun tapaamiseen, kun voit saada myyntivaltteja hihan täydeltä mukaasi laajan kartoituksen ansiosta?

Markkinakartoitus eli liidigenerointi


​​​​​​​Kysy itseltäsi:

”Olisiko mukavaa, jos joku kaivaisi haluamani alueen kaikki potentiaaliset asiakkaat ja kertoisi minulle, ketkä heistä ovat halukkaita yhteistyöhön tai ostamaan tuotteitani?”

Mikäli vastauksesi on kyllä, ota meihin yhteyttä.


​​​​​​​

Markkinakartoitukset ovat sinulle, jos

  • etsit uusia asiakkaita, tilaajia tai yhteistyökumppaneita
  • haluat markkinoida tuotteitasi/palveluitasi uusille tai vanhoille asiakkaille
  • haluat kartoittaa suunnitteilla olevien tuotteiden kysyntää ja toiveita kehitykseen
  • haluat tietää millaisia tuotteita/palveluita kentällä kaivataan
  • haluat luoda tarkkaan valikoidun testiryhmän uudelle tuotteelle tai palvelulle
  • olet uusi yrittäjä ja tavoitteenasi on saada jalansijaa markkinoilla



Markkinakartoituksesta saadulla liidillä tarkoitetaan potentiaalista asiakasta, joka on esihaastattelussa ilmaissut sopivuutensa ja tarpeensa yrityksesi palveluihin. Haemme listan potentiaalisista asiakkaista niillä kriteereillä, jotka vastaavat yrityksesi asiakastarvetta. Voimme lähettää sähköpostimarkkinointia tai soittaa kohteille. Halutessasi varaamme myös tapaamisajan.


Kaikissa projekteissa, joissa olemme asiakkaisiinne yhteydessä, edustamme myös nimellisesti teitä. Esittelemme itsemme teidän yrityksen työntekijöinä ja ennen projektin aloittamista tutustumme huolellisesti yritykseenne, tuotteisiinne sekä mahdollisiin henkilöstölinjauksiinne.

<p>Markkinakartoitus on yksinkertainen ja edullinen tapa tavoittaa asiakkaat, joiden olemassaolosta et ole tiennyt.</p>

Markkinakartoitus on yksinkertainen ja edullinen tapa tavoittaa asiakkaat, joiden olemassaolosta et ole tiennyt.


OSTAJAN OPAS:

Tiedätkö, mikä ero on buukkauksella ja markkinakartoituksella? Jotta tiedät mitä ostat, lue ostajan oppaamme >>

Lue asiakasprojekteistamme, keitä olemme auttaneet ja miten>>



Kylmäsoitto nykymarkkinoilla

Monet nykypäivän yritykset karsastavat kylmäsoittoja markkinointikeinona. Puhelin on kuitenkin vain yksi viestinnän välineistä, eikä itsessään omaa maagisia kykyjä pilata asiakassuhteita.

Tärkeintä on, että soittaja tietää mitä tekee. Lisätietoa siitä, miten hoidamme kylmäsoittoja, voit lukea blogista.