Kitom tuottaa laadukkaita videoita niin yrityksien sisäiseen kuin ulkoiseenkin käyttöön. Lue, miten Snuup tuottaa Kitomille asiakastapaamisia — ja mitä asiakkaat sanoivat buukkaajasta!
Monipuolisia videoita kuvaava, visuaalisesti moderni lahtelainen Kitom kaipasi apua asiakastapaamisten saamiseen, ja päätyikin Snuupille suosittelun kautta. Valintaan vaikutti myös hinta ja ammattimaisuus.
- En koe olevani kovin myyntihenkinen yrittäjä. Kaipasin uusasiakashankintaan ammattinäkökulmaa ja päädyin selailemaan buukkausta tekeviä yrityksiä. Tuttu yrittäjä käyttää itse buukkausta, ja kokemukset olivat hyviä, kertoo Kitomin yrittäjä Kimmo Ylä-Mononen.
- Snuupilla oli käytettävissä pilotti, jonka avulla buukkausta pystyi kokeilemaan minimaalisin riskein. Tulokset olivat hyviä ja siitä se sitten lähtikin, Kimmo jatkaa.
Palautetta asiakkailta buukkauksesta
Kimmolle asiakkaan mukaan meneminen ja tietynlainen rentous työssä on tärkeää, mikä pitää heijastua myös buukkauksessa. Hän onkin kysynyt parilta asiakkaalta, jonne Snuup buukkasi tapaamisen — miten meni?
- Halusin tietää millaisen kuvan buukkaaja minusta ja yrityksestäni antaa, joten kysyin parilta asiakkaalta. Molemmat sanoivat, että todella hyvä, ei liian myyvä ja tarpeeksi keskusteleva ja rento, Kimmo kehuu.
Snuupilla Kitomin buukkauksia ja asiakkuutta hoitaa Jasmiini Peuramäki. Kitom oli yksi Jassun ensimmäisistä omista asiakkaista.
- Kitomin keissi on todella mielenkiintoinen, varsinkin niiden asiakkaiden kanssa, joissa videoille olisi oikeasti tarvetta. Voi olla, että viimeisin video on tehty VHS:lle, ja uusia ideoita kaivataan. Kimmon kanssa saumaton yhteistyö on sujunut rennosti ja erittäin mukavasti — Kimmo on hyvä tyyppi, voisi jopa sanoa, että “ihan huikee jätkä”! Jassu nauraa.