Asiakastyytyväisyyskysely tuottaa syvällistä tietoa
Asiakastyytyväisyys on yksi yrityksen menestyksen kulmakivistä. Syvempi asiakasymmärrys saadaan tekemällä kysely syvähaastatteluilla puhelimitse, jolloin asiakas paitsi vastaa peruskysymyksiin, mutta pääsee myös kertomaan kokemuksistaan sanallisesti.
Me Snuupilla olemme asiakastyytyväisyyden asialla. Kokemuksemme mukaan haastatteluin saatu data on laadukkaampaa ja konkreettisempaa, kuin monivalintatehtävät lomakkeella. Mukava keskustelu lisää asiakkaan sitoutuneisuutta ja usein saamme myös liidejä myyntiin.
Asiakastyytyväisyyskysely Snuupilta
Hinta 2600 € + alv
Kohderyhmä
Ensin valitaan kohderyhmän otos ja valmistellaan projekti soittoon. Vaadittavaa on yrityksen nimi, toivottavaa yhteyshenkilön nimi ja puhelinnumero.
Syvähaastattelut 50kpl
Kokeneet asiakashaastattelijat keskustelevat asiakkaidenne kanssa. Apuna käytämme kanssanne sovittuja kysymyksiä.
Raportointi
Raportissa saatte kootun analytiikan ja keskeisimmät kehityskohteet — mutta myös keskeisimmät kehut! Vertaamme NPS:ää markkinan keskiarvoon. Käymme raportin kanssanne läpi.
Vaikuttavat tekijät asiakastyytyväisyyteen
Varmasti ajattelet asiakkaan olevan tärkeä, mutta oletko miettinyt kaikkea sitä, mikä vaikuttaa tyytyväisyyteen?
Vaikuttavia tekijöitä ovat mm.
- palvelun laatu
- tuotteen laatu
- asiakaspalvelun vasteajat
- raportointi
- yhteydenpito ja yhteystietojen löytyvyys
- sijainti
Asiakastyytyväisyys säästää kuluissa
Vanhan asiakkaan pitäminen maksaa 70% vähemmän, kuin uuden hankkiminen. Säästät siis suoraan kuluissa.
Tyytyväinen asiakas suosittelee teitä mielellään, mikä helpottaa uusien asiakkaiden hankkimista. Säästät jälleen kuluissa.
Palvelun laatu ja asiakastyytyväisyys käyvät käsi kädessä, joten tulipaloja on vähemmän. Säästät taas kuluissa.
Kun asiakkaat ovat tyytyväisiä, negatiivisia asiakaskohtaamisia tulee vähemmän. Henkilöstösi viihtyy paremmin töissä — ja kyllä, säästät vieläkin kuluissa.
Varaa paikkasi
Jos haluat syvällistä asiakasymmärrystä, jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä.
Mikäli teillä olisi tarve jollekin muulle haastattelumäärälle, varaathan ajan kalenterista, laita viesti myynti@snuup.fi tai soita 044 901 8493.
Kiinnostunut muista kontaktoinnin projekteista kuten buukkauksesta? Katso buukkauspilottimme materiaalit täältä.