PALVELU
Buukkaus ja liidituotanto
HINNOITTELU
Tunti / tulos
SOPIMUSTYYPPI
Jatkuva / määräaikainen
Anna Snuupin puhelinaktivistien hoitaa lapiotyö! Etsimme parhaan kohderyhmän, lähestymiskulman ja tutustumme asiakaskuntaasi luoden aitoja asiakaskohtaamisia. Buukkaus on investointi, kun sen ostaa oikein.
Välitämme myyntiinne myyntipotentiaaliset asiakkaat joko liideinä tai tapaamisina. Kontaktoinnissa käymme läpi asiakkaan nykytarpeen lisäksi menneet ja tulevat tarpeet, joten saat kullanarvoista tietoa myös ei-vastanneista. Meillä buukkaus ei ole kahvihetkien varaamista, vaan aitoja asiakaskohtaamisia.
Meille buukkauksessa on tärkeää tuottaa asiakasdataa tapaamisten lisäksi. Tästä johtuen kirjaamme kaikki käydyt keskustelut tarkasti, ja saat näistä kootun raportin.
Kun buukkaus ei riitä: Suoria tarjouspyyntöjä kontaktoinnista
Me olemme kaikki myyjiä, joten tunnistamme myyntimahdollisuuden sellaiseen kompastuessamme. Kysymme hintaan vaikuttavat asiat ja lähetämme tarjouspyynnön jatkokäsittelyyn myyntiinne. Kirjaamme tarjouspyynnön tarvittaessa myös CRM:ään!
Eikö ole CRM-järjestelmää käytössä? Lue järjestelmäpalveluistamme.
Näin buukkaus etenee:
Workshop: keskustelu, jossa käydään läpi usein kysytyt kysymykset ja parhaat käytännöt. Tutustumme asiakaskuntaanne ja löydämme ihanneasiakkaan profiilin, jonka monistamme soittolistaksi halutulta alueelta.
Soittolistojen blokkaus: Me laadimme listan, te blokkaatte turhat pois.
Spiikki ja buukkaajan perehdytys: Saatte oman buukkaajan, joka toimii osana myyntitiimiänne. Spiikki tehdään rungoksi, jotta keskustelu on luontevaa.
Soitot: Perustamme projektille oman ympäristön, puhelinnumeron nimiinne Finderia varten ja segmentoimme asiakkaat soittojen lomassa. Varaamme tapaamiset suoraan myyjienne kalenteriin, välitämme liidit markkinointiinne ja soittopyynnöt oikeille ihmisille.
Purku: Kuun lopussa käymme läpi asiakaspalautteen, tulleet buukit ja kehityskohteet. Tavoitteemme on kuulostaa yhdeltä omista työntekijöistänne.
Asiakkaamme kertoo

Voin vilpittömästi sanoa olevani tyytyväinen. Peruutusprosentti on pieni ja tapaamiset aitoja. – Jari Nokkonen, Talent Center Oy
Varoitus!
On käynyt niin, että kontaktoidut prospektit ovat tulleet halaamaan messuilla. Asiakkaasi saattavat siis oikeasti tykätä meistä.