Solmio® on uuden ajan moderni kassajärjestelmä, lajinsa nopein ja tehokkain. Solmio®-kassan avulla pystyy parantamaan asiakaspalvelua ja lisäämään myynnin mahdollisuuksia. Mitä buukkaus sai aikaan poikkeustilanteessa, kun uuteen kohderyhmään piti päästä nopeasti?
Kosketusnäytöllinen käyttöliittymä on helppo omaksua ja ottaa käyttöön aloilla, joilla työskentelee paljon tilapäistyövoimaa ja osa-aikaisia työntekijöitä. Myös kassapäätteiden vuokrausmahdollisuus tukee nopean, tehokkaan ja ketterän myynnin tehokkuuden lisäämistä.
Korona vaikutti merkittävästi myyntiin
Kassajärjestelmien myyntiin korona vaikutti merkittävästi, kun esimerkiksi kesän festarit jouduttiin perumaan.
- Jouduimme hyvin nopeasti penetroitumaan toimialoille, joille emme ole aiemmin markkinoineet. Festarit olivat iso osa myyntiämme, joten meidän piti saada nopeasti tunnettuutta muille aloille ja alueille, kertoo Solmiokassan toimitusjohtaja Teemu Mäkelä.
Snuupin tehotiimi otti asiasta koppia. Suunnittelupalaveri toteutettiin nopeasti muutaman päivän varoitusajalla ja buukkauksen soitot lähtivät liikenteeseen seuraavana päivänä.
- Olemme pieni yhtiö, joten meillä nopeus on valttia. Ymmärrämme, että tällaisessa tilanteessa aikaikkunat ovat pieniä ja ihmiset varovaisia, joten meidän on pakko jättää vatvominen ja lähteä töihin. Tämän mahdollistaa meidän aidosti ajatellut kontaktoinnin vaiheet, joissa jokainen tietää oman vastuualueensa. Kontaktointi toimii kuten viestijuoksu, ei tarvitse arpoa mitä tehdään, kun kapula tulee omaan käteen, kertoo Solmiokassan asiakkuudesta vastaava, Snuupin osakas Tiina Salminen.
Buukkaus toi vakuuttavia tuloksia
- Tulokset olivat hyviä ja sitä mitä luvattiin. Saimme buukkeihin myös suoraan kauppaa, osa kätellään muutaman kuukauden päästä ja loput viimeistään ensi vuonna. Asiakasmääränä täsmäisku oli pieni, mutta euroissa merkittävä, Teemu Mäkelä kertoo.
- Suosittelen Snuupia yritykselle, jolla on valmis tuote, jota ei tarvitse hävetä. Etenkin, jos tunnettuus on huono tai sitä ei ole. Itse saimme tunnettuutta täysin uusilla aloilla – ensin lähti kirje, sen jälkeen soitto. Tämä oli tiukkaan segmenttiin todella tehokas liike. Solmiokassa tiedetään siellä nyt. Halpa tämä ei ollut, mutta väitän, että jos tunnettuutemme oli näissä segmenteissä aiemmin viiden prosentin luokkaa, nyt se on 70–80%, Teemu jatkaa.
Lue lisää Snuupin buukkauksesta ja liidituotannosta täältä.