Nikolai Sourcing on Aasian hankinnan ammattilainen, joka oli päättänyt ottaa käyttöön myynnin CRM:n. He kokivat kaipaavansa apua ohjelmiston käyttöönotossa, ja toiveena oli myös käyttöönoton jälkeinen tukimahdollisuus.
- Prioriteettina kumppanin valinnassa oli selkeä tarjous ja referenssit myynnin CRM käyttöönotoista. Lisäksi meille on aina ollut tärkeää, että kumppanin kanssa työskentely on mukavaa. Tämä on meillä arvoissa ensimmäisenä, ja sen jälkeen vasta katsotaan raha-asioita. Snuupin kanssa tämä arvo toteutuu, Nikolai Sourcingin kaupallinen johtaja Rauli Ratasvuori toteaa.
Snuupilla myynnin CRM käyttöönotto toteutetaan asiakkaan näkökulmasta mahdollisimman helposti. Opetus tapahtuu ”kädestä pitäen” ja tiedot siirretään valmiiksi.
- Yhteistyö sujui luvatusti ja selkeästi. Se mitä sovittiin, siitä pidettiin kiinni. Yhteistyön sujuvuutta mitataan erityisesti siinä kohtaa, kun eteen tulee odottamattomia käänteitä. Miten kumppani näihin reagoi, on meille tärkeää ja Snuupilla tämä on hyvinkin mallikasta, Ratasvuori sanoo.
- Parasta silti on yhteistyön henki ja positiivisuus. Vaikka joitain haasteita oli, niihin suhtauduttiin pragmaattisesti ja ratkaisukeskeisesti. Uusien asioiden kanssa ei aina osaa sanoittaa ongelmaa, mutta hyvin käyttöönottotiimi sai kiinni ongelmista ja kysymyksistä, ja sai ne ratkaistua. Jos tuli sellaisia kysymyksiä, mihin en osannut heti vastata, asiaa käytiin käytännönläheisesti läpi.
Nikolai Sourcingilla ei ole omaa markkinointiosastoa, ja Ratasvuoren mielestä Snuup toimii hyvin yrityksen ”jatkona” niiltä osin.
- Hinnoittelu on hyvin dynaaminen, se seuraa tarpeita. Ei tarvinnut maksaa mitään kuukausihintaa ja katsoa sitten vasta, mitä sillä saa, vaan maksamme Snuupille aidosti tehdystä työstä. Yhteistyötä voi skaalata myös tarpeen mukaan. Jos kaipaa kasvua, on todella helppo Snuupin kanssa lähteä sille tielle, kun palveluita on laajasti samalla toimittajalla.
Kaipaatko myynnin CRM-ohjelmistoa? Lue lisää täältä