Blogi

vuokra cmo | google markkinointi
Tiina Salminen
VuokraCMO: Mistä on kyse ja mitä se maksaa?

Oikeanlaisen kohderyhmän tavoittaminen on yksi tärkeimmistä yrityksen hengissä pysymisen kulmakivistä. Aikaa tai osaamista markkinoinnille ei kuitenkaan aina ole ja helposti ostetaan sieltä sun täältä mainoksia

Tiina Salminen
Buukkaus: 49% päättäjistä kokenut väkisinbuukkausta

Parhaimmillaan buukkaus on osa toimivaa myynnin ja markkinoinnin koneistoa, pahimmillaan se vahingoittaa mainettanne ihannekohderyhmässänne. Osta vastuullisesti, älä hinnan perässä. Vaadi laatua, älä määrää. Kirjoittanut: Tiina

Tiina Salminen
3 yleisintä syytä, miksi Google-markkinointisi ei toimi

Google-markkinointi toimii, jos se tehdään oikein. Olet upottanut hyvän määrän euroja Google-markkinointiin, mutta kauppaa tai tarjouspyyntöjä ei kuulu? Tämä on tuttu ongelma, ja kerromme nyt

Tiina Salminen
Teollisuus 2021 ‑raportti on valmistunut

Teollisuus 2021 - suomalaisten konepajojen myynti ja markkinointi Haastattelimme sataa suomalaista konepajaa vuoden 2021 näkymistä. Kysyimme mm. hakevatko he kasvua, millä keinoin, tekevätkö he aktiivista

sanaton viestintä
Tiina Salminen
Näin vaikutat 93% paremmin myynnissä

Koetko, että viestisi ei mene aina ihan perille? Sanotko usein "no en mä sitä noin tarkottanu"? Syynä voi olla, että sanaton viestintä ei oikein toimi. Sen

Tiina Salminen
Osuiko paska tuulettimeen? 6 vinkkiä vuoden 2021 myyntiin, markkinointiin ja viestintään

Me kaikki voimme varmasti myöntää: paska osui vuonna 2020 tuulettimeen. Isosti. Moni yritys on opetellut elämään uudessa maailmassa. Moni on vasta herännyt siihen, mitä tuulettimessa

Tiina Salminen
Testissä: Leadfeeder

Leadfeeder antoi meille jo kahdessa viikossa yli sata tunnistettua liidiä, jotka muuten olisivat jääneet huomaamatta. Mitä muita asioita tuli testauksessa esille? Plussat ja miinukset Leadfeederistä,

vuokra cmo | google markkinointi
Tiina Salminen
Markkinakartoitus auttaa kohdistamaan myyntiä

Myynnin kehittäminen on fiksuinta pohjustaa faktaan - tästä asiasta voimme varmasti kaikki olla samaa mieltä. Faktaa saadaan tekemällä esimerkiksi markkinakartoitus, jossa potentiaalisilta asiakkailta kysytään, mitä

viestintä
Tiina Salminen
Viestintä on alastonta — Snuup laajentaa palveluitaan

Viestintä palveluna! Snuup laajentaa palvelutarjontaansa syvempään viestinnän tukeen yrityskumppanin avulla. Tavoitteena on parantaa asiakkaiden viestintää asiaan perehtyneen ammattilaisen avulla. Yritysviestinnän parantaminen tulee olemaan osa VuokraCMO-palvelua.

Tiina Salminen
Myynnin tekeminen lähtee nykytilan tunnistamisesta

Koska viimeksi olette miettineet, miksi klousattujen kauppojen määrä ei vastaa lähetettyjen tarjousten määrää? Onko teillä käytössä myynnin CRM josta näette, missä kohtaa myyntiputkea on ahdasta?